DiscoverPodcast LIFE Winterswijk
Podcast LIFE Winterswijk

Podcast LIFE Winterswijk

Author: LIFE Winterswijk

Subscribed: 2Played: 741
Share

Description

Welkom op het Podcast Kanaal van LIFE Winterswijk.

Op dit kanaal vind je inspirerende gesprekken, studies vanuit Gods Woord, getuigenissen, erediensten, enzovoort.

Heel veel luisterplezier en Gods zegen,

LIFE Winterswijk
50 Episodes
Reverse
Joey van den Hurk vertelt hoe hij op bijzondere wijze tot bekering is gekomen.Celebrate LIFE
"Pak die rust" zegt Saraï. Zij legt uit waarom dit zo belangrijk is.
Eli Souisa vertelt over de Goedheid van God. Luister naar zijn geweldige getuigenis ...Celebrate LIFE
Marianne Middeldorp heeft in haar leven veel meegemaakt. Een van de dingen die zij geleerd heeft is "dat Gods oog op jou gericht is".Celebrate LIFE
Ezechiël moest profeteren over de dorre beenderen. Maar die kunnen toch niet tot leven komen? Ken jij dorre momenten in jouw leven? Zo ja, wat doe je dan om die weer tot leven te brengen? Bij God is alles mogelijk.Celebrate LIFE.
Spreuken 3 gaat over de zegenende wijsheid. Als we Gods wijsheid in ons dagelijks leven gaan toepassen, dan zullen we die zegen ervaren. Dat is Zijn belofte.Celebrate LIFE.
Mansje Strunk vertelt over haar zoektocht naar haar identiteit in God. Dit kan een enorme worsteling zijn en dat was het ook voor haar. Maar nu ze weet dat zij werkelijk een kind van God is, ervaart ze een vreugde die zij niet eerder heeft gekend. Ze is vrij.Celebrate LIFE.
Op 14 juni 2022 organiseerde LIFE Winterswijk een terugkomavond m.b.t. de Gaven van de Geest.Via deze link kun je de bijbehorende aantekeningen lezen.https://www.lifewinterswijk.nl/wp-content/uploads/2022/06/Celebrate-Your-Gift-Onderwijs-3.pdf
Saraï spreekt tijdens deze podcast over de Heilige Geest. Zij spoort ons aan om onze relatie met Hem - dagelijks - te onderhouden.
Jimmy en Judith hebben een bijzondere getuigenis. Kwetsbaar, open en eerlijk getuigen ze over de tijd dat Judith in het satanisme was verstrikt en hoe Jezus haar heeft bevrijd. Het was een zware tijd.Hun getuigenis doet ons opnieuw beseffen dat we méér dan overwinnaar zijn, door Hem die ons eerst heeft liefgehad. Zijn naam is Jezus, de Zoon van God.Celebrate LIFE.https://www.royaltyfineart.com
Jimmy en Judith hebben een bijzondere getuigenis. Kwetsbaar, open en eerlijk getuigen ze over de tijd dat Judith in het satanisme was verstrikt en hoe Jezus haar heeft bevrijd. Het was een zware tijd.Hun getuigenis doet ons opnieuw beseffen dat we méér dan overwinnaar zijn, door Hem die ons eerst heeft liefgehad. Zijn naam is Jezus, de Zoon van God.Celebrate LIFE.https://www.royaltyfineart.com
Jimmy en Judith hebben een bijzondere getuigenis. Kwetsbaar, open en eerlijk getuigen ze over de tijd dat Judith in het satanisme was verstrikt en hoe Jezus haar heeft bevrijd. Het was een zware tijd.Hun getuigenis doet ons opnieuw beseffen dat we méér dan overwinnaar zijn, door Hem die ons eerst heeft liefgehad. Zijn naam is Jezus, de Zoon van God.Celebrate LIFE.https://www.royaltyfineart.com
Jimmy en Judith hebben een bijzondere getuigenis. Kwetsbaar, open en eerlijk getuigen ze over de tijd dat Judith in het satanisme was verstrikt en hoe Jezus haar heeft bevrijd. Het was een zware tijd.Hun getuigenis doet ons opnieuw beseffen dat we méér dan overwinnaar zijn, door Hem die ons eerst heeft liefgehad. Zijn naam is Jezus, de Zoon van God.Celebrate LIFE.https://www.royaltyfineart.com
Naära getuigt van de liefde van God die áltijd aanwezig is. Wat er ook gebeurt, waar wij ons ook bevinden, Hij laat niet los!Celebrate LIFE.
Mishaël - de voorganger - gaat in gesprek met Marina. Zij vertelt over haar leven en hoe zij in contact is gekomen met het geloof, met Jezus Zelf.Ze spreekt over een symbolische rugtas vol met stenen. En ze getuigt hoe God al die stenen uit haar leven - haar rugtas - heeft verwijderd. Celebrate LIFE.
Hanna vertelt dat je met geloof onmogelijke dingen mee kan maken. Ondanks dat er wel eens gedacht wordt dat het leven als christen saai is, laat ze aan de hand van voorbeelden zien dat het juist een spannend en avontuurlijk leven is.De ervaringen die ze heeft met God, hebben ervoor gezorgd dat ze Hem nooit losliet. Als jeugdleider hoopt ze dan ook te kunnen bijdragen in het leven van de jongeren, door ze ervaringen met God mee te geven. Dit doet ze door samen leuke activiteiten te doen om herinneringen te maken, maar ook door dingen te organiseren waarin ze echt in aanraking komen met de dingen van God.Het belangrijkste vindt ze dat de jeugd áltijd zal weten dat ze geliefd zijn, hoe hun leven er ook uitziet en waar ze zich ook zullen bevinden. Niks kan ons scheiden van de liefde van Christus.Celebrate LIFE.
"Je moet je bekeren!" dat is wat Ismaël's vader altijd (tegen hem) zei. Ismaël is nu zelf tot bekering gekomen en getuigt hierover. Hij begrijpt nù wat zijn vader destijds met die uitspraak bedoelde. Nu verkondigt hij aan anderen dezelfde boodschap "Je moet je bekeren!". In Hem is het ware Leven.Celebrate LIFE.
Ronny en Daphne getuigen tijdens deze podcast over de afgelopen 5 jaar van hun leven. Ze stonden voor vele uitdagingen die ze samen met God aangingen en overwonnen. Denk aan financiën, verlies van relaties, het verliezen van jezelf, ziektes, enzovoort.Het is inspirerend om te horen hoe zij samen met God de weg vonden naar herstel, verzoening, vergeving en het nemen van verantwoordelijkheden.Celebrate LIFE.
Tijdens deze podcast vertelt Non Singadji hoe zij tot bekering is gekomen. Ze koos radicaal voor Jezus! Leven in de vreze van de Heer is voor haar heel normaal. Luister naar haar bemoedigende en inspirerende getuigenis.Celebrate LIFE.
Jezus heeft de dood overwonnen! Daarom hoeven wij niet meer angstig te zijn voor de dood. We zijn meer dan overwinnaars. Yes!Celebrate LIFE.
loading
Comments 
Download from Google Play
Download from App Store