DiscoverThe Lowe Post
The Lowe Post

The Lowe Post

Author: ESPN, NBA, Zach Lowe

Subscribed: 13,160Played: 310,192
Share

Description

ESPN's Zach Lowe talks to various basketball people about various basketball things.
211 Episodes
Reverse
loading
Comments (15)

Bryan Rafferty

so, not as bad as you guys were making out. like, he's just gotta learn some balance. guys gonna have a heart attacking. yes, Kyrie is struggling with leadership; no we shouldn't trade him for Boban. LMFAO

Jan 16th
Reply

Taimoor Khan

did they even talk about the raptors?

Jan 9th
Reply

TheRondo14

Taimoor Khan lol raps fans are so self-conscious

Jan 9th
Reply

Aniruddha Joi

why is there random house music in the middle of conversations!??

Dec 17th
Reply

JS Obhrai

Worst production value of any podcast : 1. Vaping ad for a sports podcast??? Way to go Disney 2. Music randomly piped in 3. So many ads!

Dec 16th
Reply

Steve Bc

great show. I appreciate the fact you don't try to be Kevin Hart, joke after joke like most pods.

Nov 22nd
Reply

Austin Shively

love it

Jun 17th
Reply

Deepanshu Kabdola

the dude says he is away from social media and posts every day. Stop contradicting yourself. rest I like it.

Jun 14th
Reply

Chapin Randlett

Bull shit. He absolutely knew. Don't forget those accounts shut down when he found out. They claimed the wife factory reset her phone but the tweets were sent from and Android. it's BS, quit supporting him. It was unprofessional and wrong and I can't feel bad for a nepotism case forced into a front office by the leauge. The end. He deserves what he got I don't feel bad for him.

Jun 10th
Reply

Aniruddha Joi

How did the chimp story end?? We must know!

May 24th
Reply

Scott Dunbar

bill Simmons

Apr 7th
Reply

jen

Good pod. Tell Lee that he shouldn't feel bad about the Kevin Durant stuff, he was just telling you want he thought you wanted to hear, and quite possibly us OKC fans, just speaks to his disingenuous self

Jan 31st
Reply

Joseph Shinji Leis

lol Jeff... Clippers won!

Jan 11th
Reply

Diego A

This show is weakkkkk

Dec 22nd
Reply

Felix Sweeney

Diego A on oops

Jan 10th
Reply
loading
Download from Google Play
Download from App Store