Discoverrelationshit
relationshit
Claim Ownership

relationshit

Author: Dear Media

Subscribed: 121Played: 544
Share

Description

An advice podcast that covers all relationship topics - the good, the bad and the straight up shitty. Relationships are hard. Whether they be with romantic partners, coworkers, family members or friends - some shit is always bound to go down. Hosted by your virtual BFF, TV Host, Kamie Crawford and a new special guest every week - nothing is off limits. Call in and get advice on the Relationsh*t hotline at 833-445-2643!
9 Episodes
Reverse
This week, we’re sitting down with Emmy Award-winning Actress Karrueche Tran to talk about the obvious (and not so obvious) red flags when it comes to dating - because we all know them red flags be heart shaped sometimes!    Follow: Karrueche Tran @karrueche & @kaebykarrueche Follow: Kamie Crawford @kamiecrawford & @relationshit Produced by Dear Media
This week, our host Kamie Crawford shoots the shit and answers your wild relationship questions. Follow: Kamie Crawford @kamiecrawford & @relationshit Produced by Dear Media
This week we’re joined with Certified Astrologer Tamerri Ater-Ntonni to talk about why you need to ask for their time and location of birth on the first date. Jk - but not really. What signs are totally compatible and what signs should never cross romantic paths?   Follow: Tamerri Ater-Ntonni @astrofashionista Follow: Kamie Crawford @kamiecrawford & @relationshit Produced by Dear Media
Sometimes, you gotta let them know what time it is, bestie. This week we’re talking ultimatums with Bachelor Nation’s Nick Viall. When do you know it’s time to give an ultimatum? And when is it okay to simply peace tf out?!    Follow: Nick Viall @nickviall & @viallfiles Follow: Kamie Crawford @kamiecrawford & @relationshit Produced by Dear Media
This week we’re sitting down with viral TikToker Drew Afualo about the bane of our existence - fuckboys. *insert intense eye roll*  WTF is wrong with them?? And WTF is wrong with us - why do we love them so much?! We talk about how to spot one and when you should stop ignoring the warning signs. Produced by Dear Media
Catfishing

Catfishing

2021-09-1041:37

Yes it’s 2021 and people are still getting Catfished *sighs with makeup brush in hand* This week Kamie talks about the red flags to look out for while internet dating, why so many people miss them and the logic behind Catfishing. Produced by Dear Media
If you can’t love yourself how in the hell you gonna love somebody else?! This week on Relationshit we’re talking with Self Love Queen and Content Creator, Achieng Agutu about the most important relationship in your life - the one you have with yourself. Produced by Dear Media
Relationsh*t Trailer

Relationsh*t Trailer

2021-09-0301:331

Subscribe now to Relationshit, hosted by Kamie Crawford - coming to Dear Media on September 10th! Need advice? Call the Relationsh*t hotline at 833-445-2643!
Coming soon to Dear Media! To dial in and get advice, call the Relationsh*t hotline at 833-445-2643 now!  
Comments 
Download from Google Play
Download from App Store