154  - DNA Dad

154 - DNA Dad

Update: 2019-01-0384
Share

Description

Karen and Georgia cover the mysterious death of Thelma Todd and the Footpath Murders.

Comments (20)

Stephanie Daley

Didn't Karen already do Pitchforks story?

Feb 9th
Reply

Chinyere Williams

In my area, it’s called rochambeaux as well as Rock Paper Scissors (Bay Area). Never have we kicked each other lmao

Jan 11th
Reply

Lyle Mastin Leake

is rochambeaux not kicking each other in the nuts? where do I live????

Jan 10th
Reply

Lyle Mastin Leake

Laurin LaBonte A different game under the same name created by the TV show South Park where two people would kick each other in the crotch until one of them would fall over or give-up, used to determine the winner of an argument.

Jan 10th
Reply

Laurin LaBonte

Lyle Mastin Leake hahaha no!! It's basically rock paper scissors! I hadn't heard of it either until a few months ago when I started working in a Montessori school, Georgia and Karen both went to Montessori so idk if that's something they do in that type of school?

Jan 10th
Reply

Chantal Said

sooooo...now I'm just picturing a giant penis dresser.

Jan 7th
Reply

Lauren Dixon

I love this episode, but am I wrong in thinking Thelma Todd was fucking sloshed when she was murdered? The legal limit in NC is .08 and Karen said she had a .13 blood alcohol level. I keep relistening to this episode and every time that strikes me as off. Any thoughts?

Jan 6th
Reply

Lukas Mueller

Lauren Dixon 0.08 isnt that crazy, just means you cant drive.

Jan 10th
Reply

Chantal Said

Lauren Dixon well, she had said earlier in the episode that all the diet pills made it hard to get drink. But 🤷

Jan 7th
Reply

Amy Griffiths

If you liked Georgia's story watch Code of a Killer, it's a mini series about the crimes and discovering DNA.

Jan 4th
Reply

Laurin LaBonte

Omg! 1: when you guys decided to rochambo I cracked up, I am interning as am art therapist in a Montessori school and the kids rochambo and I've never heard of it before then! you both went to Montessori right?! 2: I scream whenever you have mentioned buster keaton, he's my great great great uncle! ahhhh!!!!

Jan 3rd
Reply

Rachel Fisk

did anyone else hear Karen says "penises of furniture" in the article ad right before Georgia starts lmao

Jan 3rd
Reply

Elizabeth Osborne

Rachel Fisk I did too!

Jan 4th
Reply

christina briggs

Rachel Fisk do you think she did that on purpose?

Jan 3rd
Reply

NomNomNom

Murders start at 23:00.

Jan 3rd
Reply

Mary Neal

NomNomNom Thank you!

Jan 7th
Reply

Stephanie Horn

NomNomNom thank you so much!! I'm constantly trying to find where it starts

Jan 4th
Reply
loading
In Channel
Download from Google Play
Download from App Store
00:00
00:00
1.0x

0.5x

1.0x

1.5x

2.0x

3.0x

154  - DNA Dad

154 - DNA Dad