DiscoverHartanah 101 Bersama AffendiPunca Anak Muda Susah Beli Rumah EP#23
Punca Anak Muda Susah Beli Rumah EP#23

Punca Anak Muda Susah Beli Rumah EP#23

Update: 2019-10-22
Share

Description

Bedasarkan pengalaman aku, anak muda susah beli rumah sebab selalu comparekan diri dengan orang lain. Kadang-kadang tu nak sesuatu diluar kemampuan sebab tengok kawan die kat media sosial dah dapat apa yang die belum. 


Langkah bandingkan diri tu dengan orang lain nampak gayanya salah. Kat sini ada tambahan lagi 3 benda yang mungkin korang selalu amalkan sampai tak terbeli rumah lagi sampai sekarang.


Dengarkan


affendi.com/hi

Comments 
00:00
00:00
x

0.5x

0.8x

1.0x

1.25x

1.5x

2.0x

3.0x

Sleep Timer

Off

End of Episode

5 Minutes

10 Minutes

15 Minutes

30 Minutes

45 Minutes

60 Minutes

120 Minutes

Punca Anak Muda Susah Beli Rumah EP#23

Punca Anak Muda Susah Beli Rumah EP#23

Affendi